Loading...

Utopia

Problemen met uw account?

  • 0612_UpdateMigratie
  • Meld je aan

Doorloop deze onderstaande stappen.

Beste Utopia kijker, Er is een noodzakelijke update uitgevoerd op de Utopia website. Alle Utopia gebruikers zijn verplaatst naar een gebruiksvriendelijkere omgeving. Hierdoor wordt het mogelijk om bij alle programma's en websites van Talpa in te loggen met hetzelfde account. Helaas ontvangen wij nog steeds berichten dat de website nog niet naar behoren werkt. Onze excuses daarvoor.  Hieronder een overzichtelijk stappenplan die u moet doorlopen: STAP 1: Als de Utopia website niet correct wordt weergegeven, dient u de cookies te verwijderen en de cache te legen van uw internetbrowser (Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, etcetera).  Hoe doet u dit? Graag verwijs ik u door naar de volgende websites waar alles stap voor stap wordt uitgelegd:  Cache legen: KLIK HIER! Cookies verwijderen: KLIK HIER! STAP 2:Log uw Utopia paspoort uit. Log vervolgens weer in met uw paspoort. LET OP: Alle app gebruikers (mobiel en tablet) zullen dit moeten doen via de Utopia website. U zult nu worden doorverwezen om uw wachtwoord te wijzigen. Gebeurt dit niet? Controleer of uw account goed werkt en u de livestreams kan bekijken. Zo niet, volg dan onderstaande stappen: Ga naar utopiatv.nl Bent u ingelogd? Log dan uw Utopia-paspoort uit. Klik vervolgens op 'inloggen paspoort'. Klik op 'inloggen' rechts bovenin. Klik in de tekst op 'vraag deze hier aan'. Klik dus NIET op email op Facebook. Vul het e-mailadres in van uw Utopia-paspoort. U ontvangt vervolgens een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen. Verander uw wachtwoord en log weer in met uw Utopia-paspoort.  Log NIET in via uw Facebook account, maar enkel uw e-mailadres en wachtwoord. Als u deze bovenstaande stappen hebt doorlopen, moet u weer gebruik kunnen maken van uw Utopia-paspoort en de livestreams. Wees na het wijzigen van uw wachtwoord (deze ontvangt u in uw mailbox) er zeker van dat u inlogt met het goede account (niet via uw Facebook account inloggen). Controleer ook uw spamfolder. Het is ook aan te raden om uw internetbrowser volledig af te sluiten. Als u na het volgen van alle bovenstaande stappen nog steeds problemen ondervindt met uw Utopia paspoort, mail dan uw Utopia paspoort nummer en het probleem naar: utopiawebredactie@talpa.tv. U kunt ook bellen naar 035-533 3151. Wij proberen u zo snel mogelijk te antwoorden, maar let op: het is ontzettend druk! We vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Groeten uit Utopia!

Inwoners in dit bericht

Gerelateerde Tags

  • Let op
  • update
  • belangrijke mededeling
  • migratie
  • stappenplan

Volg Utopia

© SBS BROADCASTING / TALPA CONTENT 2019